【出土文物】經典信紙大曬冷

【出土文物】經典信紙大曬冷
24 January, 2018 ohmykids
In Articles

一班儲物成癮嘅 70 至 90 後喺籠底摷返一堆買埋買埋唔捨得用嘅信紙,入面有冇你嘅回憶?等緊你 share 珍藏呢~

1.W (3X) ohmykids 打雜

最喜歡嘅信紙:
圖中 Mickey Mouse 信紙

一件關於『信』嘅難忘事:
當年日日放學去精品店蒲,瘋狂車仔同 Mickey 迷,唔食 lunch 慳埋啲錢買晒啲大人口中嘅『無謂嘢』,睇番價錢先知呢 set 嘢成 $38,仲要一 set 儲一 set 用,好想知當年點解會咁捨得!

2. Kiko (2X) 平面設計師

最喜歡嘅信紙:
Postpet

一件關於『信』嘅難忘事:
初中時,喺某外國網站發現可以寫一封畀 future me 嘅信,時間一到就會幫手寄返封信畀自己,最長可以設定十年後;但太心急,最後只揀五年。到某一日突然收信至醒起呢件事,一邊驚覺時間過得太快,一邊笑爆自己細個寫太多火星文,搞咩呀~~~ : p

3. 柔烽 (31) 攝影師

最喜歡嘅信紙:
有動物圖案或少女漫畫系列都鍾意

一件關於『信』嘅難忘事:
小四要離開香港讀書,非常唔捨得當時嘅好同學,所以小學至中學期間依然有保持書信來往,我仲儲起佢中學時寄俾我嘅貼紙相? 而家依然好好朋友,佢得閒仲會幫我指導個仔嘅功課。

4. Kamilla Wan (80後) 文職

最喜歡嘅信紙:
所有 Miffy 信紙

一件關於『信』嘅難忘事:
姐姐在外國讀書時 ICQ 還未普及,更不用說 whatsapp、facebook,所以我們常常通信
我不喜歡做功課,但寫信卻可以一張寫完又一張…... 不論家事、學校生活、明星娛樂都巴不得統統告訴姐姐。每星期最少寫一封,但隔一、兩天已忍不住再寫。一旦寄出,就很焦急等回信,還記得每日check信箱的畫面。: )

5. Yu (4X) Producer

最喜歡嘅信紙:
Little Twin Stars 啦!梗係~

一件關於『信』嘅難忘事:
小學時就算係同隔離位同學都會互相寄信!有次收到張冇寫嘢嘅信紙,返到學校問佢做乜唔寫嘢?佢話有寫叫我睇清楚⋯⋯結果我用放大鏡至發現右下角寫咗一個納米咁細嘅字⋯⋯「哈」

6. Joanne (26) 助理編導

最喜歡嘅信紙:
My Melody

一件關於『信』嘅難忘事:
小學年代,電視劇《表妹吉祥》和《情深深雨濛濛》令趙薇大熱,當時我和好姐妹均屬趙薇派,有天放學忽發奇想要扮趙薇寫信給一位好姐妹,二話不說挑了心愛的 Melody 頭型信紙,用六色原子筆寫了一封彩色字的信。隔天,小息鐘聲還未響起,我已急不及待向鄰班的好姐妹示意立即到女廁。在廁格中,我倆讀岀我請求趙薇寫給好姐妹的信。她半信半疑地伸岀手指在趙薇寫的繁體字上掃讀。信的內容已完全忘記,只記得姐妹嘲笑趙薇在下款的簽名寫了趙『微』。這個小學生才會相信的故事,由 Melody 信紙悄悄地見證。

7. Winky (23) Web designer

最喜歡嘅信紙:
Little Twin Stars & Alice in Wonderland

一件關於『信』嘅難忘事:
中學時期有同一個好朋友經常寫信,畢業後因為某啲原因無再聯絡。近來搬屋執嘢嘅時候睇返啲信,主動搵返佢,而家做返朋友,講返以前啲傻嘢幾好笑。

8. Karen (27) Account Servicing

最喜歡嘅信紙:
圖中 Sanrio 茉莉兔信紙,全新包裝唔捨得用,唔想沾污佢

一件關於『信』嘅難忘事:
小學最鍾意同同學交換紙仔,講心事講事非,最震撼係有一日收到好朋友嘅絕交信,喊左好耐。

9. L小姐(中女)售貨員

最喜歡嘅信紙:
大口仔

一件關於『信』嘅難忘事:
小五小六左右,收到人生第一封紅筆絕交信,其實都唔記得因為咩事,但過咗幾日就做返好朋友,畢業仲約埋一齊開營火會燒晒 d 作文同默書㖭~

10. ohmykids 員工C(90後)

最喜歡嘅信紙:
白色紙上有對方親手畫的圖案

一件關於『信』嘅難忘事:
由小四 keep 到而家的信,是由一位十分敬愛的中文老師寫給我,當年她生病請了長假,在沒有 smart phone / 互聯網不普及的時代,我們開始寫信「閒話家常」,由驚天地的「姨媽到」至班房日常都一一分享。在最後的一封信裡,她畫了幾朵花,是我覺得最美的信紙。

11. Lexandra Chan(44)行政人員

最喜歡嘅信紙:
所有我買的

一件關於「信」嘅難忘事:
我跟我最要好的朋友一直靠書信來往,有一年完全失去她的音訊…… 直至一天收到一封信,寄件人是她弟弟,拿著信的一刻,感覺自己全身抖顫,良久也不敢拆開。最後得知朋友交通意外昏迷了,心裏難受得很。
後來到澳洲探她,原來她昏迷一年醒來失去大部分記憶,但仍記得我和另一同學,那刻感覺我們變成她讀書時期的全部,我盡能力去探望她,希望她感覺到在我心目中她是很重要的。

Comments (0)

Leave a reply

Register